TUNISIEN ;

After, all..
Jag & Caitlin drog hem till hennes pappa för att vänta, för att dra emot stan ta ut cash & glida till RESIA & boka
resan till Tunisien vi VERKLIGEN HÖLL TUMMARNA för att få !
Kaos, på bilresan emot stan ifrån kakies-pap lite "family-drama" men de var ändå skojs & lyssna på :)
man små tjaffsar ju allid lite med sina päron liksom HÖHÖ ^^

Men sedan på banken tickade klockan den var 17.40 & 18.00 skulle Resia stänga, så de var knivit med tiden.
Men kvart i fick dem iaf tid, efter att ha setat där & köat a fucking long time inne på swedbank. "segaste service".
Då springer jag emot min SEB bank, som e fucking stängd redan 16.00 Okej, jag bor verkligen inte i en HALLAW stad utan i RUTTNA ETUNA , you name it jag e ärlig iaf haha ;P
Men iaf, i samma läge kommer Caitlins pappa springande emot mig jag pekar vägen emot Resia han skriker ngt om

" VI LÄGGER HANDPENNING " , caitlin kommer efter, joddlandes  också om att lägga handpenning samtidigt som hon snackar med mig i telefonen fast hon e framför mig haha !! klockan var då 18.00, alltså Resia skulle nämligen stänga!
Men som sagt har caitlin en hurtig fucking brittish sporty dad, så han hinner inspringandes när dem tar in flaggorna,
Jag o caitlin kommer 2 min efter, tänkandes "de e stängt" men icke där inne står hennes pappa & vet ni vad ?
RESAN FANNS KVAR JUST DEN VI VILLE HA :D SÅ BOKAT & KLART och CHECK THIS OUT PEOPLES, 3-stjärnigt hotel,
men ser fan ut som ett fucking 5-stjärnigt i can only say that HALLAWHALLAWHALLAW Tunisia here we come ;D ;



And huh, vad sägs ser det inte mer än CHILL UT ELLER ? ;D
alltså jag e så HYPAD , inför detta 31.a okt - 7 nov blir vi borta ^^
blir att peya kalaset imorrn ! :D HAHA , me and caitlin says ;
cya suckers ;D and fly away to a hotter place  ^^ mohaha :D

TJINGELING / överlyckliga jag :D ^^
btw, tänk att man kan ändras så snabbt över en dag.
PENGAR & KÄRLEK E LYCKA <3

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Asså säger bara som i White Chicks!!!!

See yaa don't wanna beeeeeeee yaaaaaaaa hahahaha;)Fuck Rinman, fuck omvårdnadsprogrammet, fuck Äckeltuna, fuck Södermanland and FUCK SWEDEN, AND FUCK STRESS AND MEDECIIIIIIIIIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Säger ba Strawberry Daquiri i handen och sen ba ner i havet!!!!

2008-09-30 @ 22:38:48
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: LABELLAVITA NETTEH HER SELF ;

yes baby, i can only say that strawberry daquiri in the hands ;D and live the life ^^ PLAYAN O ALLT BABY , fatta vi på beachen glassa & må prima utanför fucking etown/sweden/södermanland/europa allt du säger ^^ HERE WE COME TUNISIA !! <3

2008-09-30 @ 23:26:59
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Nech

Något! Hehe. Ha en bra dag! :)

2008-10-01 @ 10:57:40
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0