update ;

Jag sitter här & läser andra med-människors bloggar,
& funderar på vad FAN GÖR JAG HEMMA egentligen ? :O
Jag rent utav SKOLKAR idag, pga jag försov mig "som jag brukar"
& bara för Rebecca också försovit sig så bestämde vi oss via, sms
att vi stannar hemma idag eftersom vi bara skulle ha en lektion om vi kom försent
för våran Dans var inställd, så vi struntade i att ta oss i kragen o glida i tåget emot
Västerås! attans * Inte en bra vana för min frånvaro ;O

Ringde & Väckte Caitlin för någon timme sen också den hesa-åsnan lät helt down & yrvaken haha :D
*skrattar med evil voice* Du e bara för skön Kakie-flavour :) sen ba;
jag ska fixa till mig osv för att dra emot Eskil,
men jag får ha typ "knullruffs" / svinto hår i boll ! DU E ALLT ROLIG DU :D

Jag sitter & kliar mig i huvudet också just nu återigen pga, VAD GÖR JAG HEMMA ? De kan man fråga sig.
Jag ska just nu sitta i skolbänken med penna & sudd i högsta hugg, & göra det bästa utav mitt liv!
Men då väljer jag ist att sitta hemma som en jävla latmask ( som jag dock e ) & läsa BLOGGAR?
& sitta & blogga själv? Hur vuxet & moget e det ? , Man ska ta skolan i första hand , det har jag lärt mig
vad ska det annars bli utav mig? Mina drömmar om att bli ModeDesigner, kanske går till spillo? Men HELL NO
så får det inte gå till ! i must be a fashion designer in the future (A)
om , jag vill något ska det ske också annars e ingeting
i livet en mening right?

Om few hours, rätt många timmar kan jag nog allt säga ska jag & Caitlin ner emot staden, till våra banker
Fixa fram lite cash från våra "FETA KONTON" (skämt å sido) från min sida! & Gå och BOKA , resa emot
TUNISIEN som vi har hittat, men finns den inte kvar tar jag fan nästintill livet utav mig and GOES EMO-KID HAHA!
Den måste finnas kvar jag måste här ifrån!!! Sverige får bara mig att må ytterst dåligt, dem sidorna har jag tydligen nu också visat ute i "centrum" alltså bland folk vill säga, & det e inte mig likt för fem öre, det betyder bara att jag e sjukt deprimerad & inte PALLAR SVERIGE "LANDET" / KYLAN / FOLKET något mer! Här finns ingenting för mig att göra,
& ingen finns för mig här heller , i want to escape to paradise from this shit i live in !
Like a Angel fly away!
Please God Help Me ?
Jag bär korset runt halsen, vad får jag för det bara skit i mitt liv!
Falska förhoppningar om att bra saker ska hända , pff bullshit överallt!
NU JÄVLAR SKA JAG KOMMA BORT SÅ NI VET DÅ BLIR DE SNABBT EN GLADARE TJEJ HÄR ;D



Tack för mina 138584768 rader, haha im done! :*
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0