update ;

Caitlin drog sig precis hemmåt hennes snälla moder kom & hämtade henne, ni vet gott folk,
hon bor a long way from me! " in the city "
när hon e hos sin mamita :P så det varken går att cykla, promenera eller att ta en buss ;O eftersom de går bara bussar därifrån & dit kanske 4 gånger per dag ? Då fattar ni nog :) CAITLIN I BONDEVISHAN ! ^^
Snackar vi då ;D awh <3

Alltid trevligt me kakie-flavour här, fast hennes röst sågar igenom ens öron nu när hon e hes & så e hon ju högljudd som sagt men de e hon alltid, (A) men de gör inget för jag tycker om DIG ändå PLUTT :D men nu när hon e HES e de katastrof de verkligen SKÄR IGENOM EN :D HAHA ^^ *sorry darling* ;) ,men du lyssnar heller inte när man ber dig hålla igen! så skyll dig själv! ;O

Jag e skapligt trött & mätt, eftersom vi käkade ett skrovmål för ett tag sen innan hon drog sig härifrån, men e också sur
på min nya telefon jag KAN JU INGENTING ;O lade in 12 låtar sen fucka de, trots jag köpte de bästa minneskortet till ? :S
Kanske för det inte e en walkman , utan en fucking samsung? ska fan ordna det annars blir det inte roligt för
PHONE HOUSE vill säga haha ^^

Blir nog att spana på prisonbreak, nu ^^ eller har beslutsångest ? vet inte vad jag ska göra nu,
men duscha sen iaf det e ett som e säkert :D
Btw, så ska vi BOKA RESAN IMORRN ;O vare sig vad, asså fuck att de höjs i priser hela tiden, jag blir ju
tårögd vad tror gud om mig?, att jag e miljonär på heltid? HELL NO ! jag ska ha en fynd resa skiteri vill ju ha råd me att leva där också haha :D annars vad e de för mening?
Men kakie, vi får dra oss i kragen nu ;) PROMISE ^^ =D

Nu, orkar jag inte skriva mer, kommer aldrig bli någon känd bloggare pga jag e så lat
på updates! ;O Men man får väl försöka & se vart allt kan leda right?
KOMMENTERA MERA , vill se vad de e för busungar som läser min blogg ^^ skriv typ bara
*tjingeling*/,m om ni inte vill skriva värsta grejen ! asså de där var bara typ tjingeling snestreck malin , you name it. jag e förvirrad & konstig haha :D

PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0