Vapen Hot ;

Ja,men visst hörru ni.
Jag var i skolan idag cirka 1 timme bara för, när vi väl hade ätit lunch kom det i "högtalarna"
på Carlforsska gymnasium i Västerås , att hela skolan skulle utrymmas alla elever skulle hem & inte komma tillbaka
förän nästa vecka om ingenting annat sägs angående detta Hot.  



Ska man verkligen tro på detta , efter allt som hänt i Finland ? Eller är det bara en myt?
Kanske någon människa med NoLife som leker tuff på fel sätt & gör detta eller vad ska man tro?
Det e ju katastrof, man vet verkligen inte vad man ska tro, men jag tror nog inte på att eleverna i Västerås
springer omkring me laddade vapen i skolan, eller pistoler i överhuvudtaget okej, me knivar kanske?
Men nothing mooore!

Var förresten på stan i etuna, efter jag kommit hem från västerås me Rebecca & Caitlin hittade en lur
som får duga för mig pga , jag måste ha cash för att ge mig av från detta land under v.44 ;D på höstlovet ^^
Hoppas att de finns kvar nu , isf blir det ist Tunisien ist, för Marocko men who cares ? away from Europa halelulja ^^
Får nog bli denna Samsung U600 vill inte spendera för mkt cash på en telefon, fastän jag vill ha den nya spexade sony ericssonen får de inte bli den utan denna får helt enkelt duga ;



Helt okej eller vad sägs ? :) får duga för lilla mig iaf!
TAKE CARE OUT THERE PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0