2/4 - 3/4

2/4 : Jag och Caitlin promenerade i solvädret emot fröslunda hemmåt Damir. På vägen dit hittade vi en busskur med heta Vin Diesel på, så vi tänkte varför inte vara lite mobbade for a while & ta en kändis bild ;) ? Hah, eller liknande :D typ "Hello i wish i was the girl beside you in the movie" sedan köpte vi också lite göttegrisheter på konsum. Mayan mystica + Solero + delikatobollar ♥




Väl hos Damir bestämde vi oss efter en ganska snabb tid att ta bilen emot sundbyholms slott / båthamn här i Eskilstuna. Där vi tog lite heta bilder där jag lekte lite "ROSE" in Titanic på en minibåt.



Här 2 glada vänner här i högperson Dammeboy + Cakie-flava



Blev inga fler bilder från denna dag men blev mer cruise me bilen & vi träffade också flera homies after that.

3/4 : Dagen började skönt, Fredag liksom vem kan ogilla dessa dagar? Mamma & jag tog en sväng ner emot staden som vi redan hade planerat tidigare i veckan. Eftersom jag skulle hitta balklänning på riktigt nu & boka en för hyrning till den åttonde maj. Vi gick förbi ett place "my lady" finns en fin klänning där jag hade fastnat för lite men kärringen där e surfitta så hell to the no, tog oss emot gamla staden & där hittade jag en UNDERBAR klänning jag verkligen fastnade för så nu är det fixat & klart med klänning + med vem som ska fixa mitt hår det blir Emilia (kompis+frisör) + Mickan (kompis + blivande frisör ) som ska fixa en raffig & stabil bal frisyr på mig & sminkning kommer bli oerhört kul LÄNGTAR FRUKTANSVÄRT MYCKET TILLS DEN DAGEN. Btw, så passade jag också på att fixa med lite "vuxengrejer" på stan. Så på måndag ska jag på arbetskurs 9.00 medans ni skolungdomar har påsklov era jävlar. Men blev iallafall lite vår-bilder på mig & CF ifrån stan idag på Cafe-SMAK check this out.




sexylicious-girls in tha city in tha sun or something ^^ or naat!
men härligt med ett grymt hett vårväder eller vad sägs ? ;D I LOVE IT ♥
Nu säger jag GODNATT KÄRA MED MÄNNISKOR. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Haha att du fick med Cakie ned till båthamnen?? Det lyckas inte jag med och vi bor ju för fasen nästan där ;)

2009-04-04 @ 23:33:17
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: the blogger;

Haha, ja men visst fick jag med Cakie ner till båthamnen! :) inte fyskam alltså! :P

2009-04-05 @ 22:26:32
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0