About my weekend

Hallooo, gott folk! ^^ en stabil helg kan jag nog säga. Igår så vaknade jag upp rätt sent as usual & sedan fixade man till sig litegrann tog mig också tid och lockade håret ;D den ni ^^ sedan kom caitlin & hennes papi & hämtade upp mig. Med cabbad bil åkte vi emot bolivianska föreningen där vi skulle på möte about next weekend då det är latinofestival/festligheter på LOKOMOTIVET där jag & caitlin också ska hjälpa till att jobba.
Satt där cirka 1 timme lyssnade på allt som kommer ske under festivalen. Sedan fick vi också platser där vi ska jobba på, det blir jag & caitlin som e scenstädare under hela festivalen mellan varje dansuppvisning. + att vi kommer hjälpa till i garderob+kiosk & säkert i baren och mycket annat. Shall be fun ;)

Så nästa helg på LOKOMOTIVET är det Latinoweekend ta alla dina vänner & kom dit 100 kr per dag & där blir det dansuppvisningar & festligheter så hur kan ni missa ;D ? Vad väntar ni på har ni några planer för nästa helg ändra dem direkt & ni som inte bor i Eskilstuna kom hit till våran annars så döda stad, de blir livat ;D ^^ höhö.

Men after all igår så åkte vi emot Damir jag & Cakie där vi korkade upp flaskorna med vin & sprit & umgicks & snackade bullar. Sedan kom också Jessie efter att hon varit på andra äventyr. Efter ett tag kom Damirs päron hem & vilka sköningar måste jag bara få säga. Pappsen korkade upp champange åt oss som om de vore högtid eller liknande, aldrig fel med lite skumpa ;D grr ^^ tackar för det. När vi varit där ett ex-antal timmar drog vi oss emot brorsan till hans nya lya i hooden fröslunda, helt OK crib må jag säga goodiegoodie. & efter det drog vi oss emot nyfors vinkade av jessie & drog förbi mig en snabbis & sedan emot Caroline jozic 18årsfest i kroatiska föreningen. Där också hennes store brorsa Danne var & våran kära vän Beccs , funny funny ♥
Så gårdagen blev helt okej, efter lite planer blev det ändå till någonting det gillas!

Btw, så skickade Mr.Moe sms ifrån MIAMI igår & inte lite avis blir man då, då han skrev lydande på sms: Det är helt okej här borta ;) haha.. Såg Ami & gänget på MIAMI INC, stod utanför och rökte .. :) sjukt väder & sjukt drag.. Mycket snygga killar , ghetto killar ;) du hade älskat stället. Puss

Hur avis blir man inte då? Jag vill också vara där & bo på south beach, den jäveln jävlas ju med en när han skriver allt detta grawwr.. aja someday i will be there ;)
Hoppas ni alla haft en clean söndag min & caitlins har varit stabil me pannkakor & chips & cola & godsaker för hela slanten tittade också på ONDSKAN de var inte igår & den e ju så himla bra , & snyggingen him self Andreas Wilson är ju inte fel att titta på i tv rutan eller vad sägs ;)
Nej nu ska caitlin dra sig hemmåt & jag ska in i duschen hoppas ni haft de golden in the weekend, tjingeling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0