Bebisar är då underbara (A) ^^

Det är något som jag  bara måste få säga :D Jag verkligen ÄLSKAR det små liven hur söta e inte små bebisar egentligen? :D Jag & Caitlin gick förbi en gammal vän till mig idag lilla Linda & hälsade på henne och hennes lilla 4 månaders bebis Melenie och gud vilken UNDERBAR liten flicka. Blev så fast vid henne att man nästan känner att man själv vill ha en liten knodd :) Njae, jag har så mycket framför mig nu Grekland och allt och ingen fast partner så barn kan jag tänka på i framtiden istället :) . Men barn e så mysiga att hålla i & bara känna ett barns närhet gör ju en tårögd :') Gudars skymning må jag säga! Är glad för Lindas skull att hon har en sådan underbar flicka :D

Kändes kul att träffa Linda också, vi var mycket goda vänner förut men inte haft kontakt på de senaste men kändes mycket roligt att komma över till henne nu och se hur hon mår after all och få träffa söta Melenie givetvis. :)
Tidigare under kvällen köpte jag och Caitlin också våran KÄRLEK ♥ Spicy nudlar på kina affären här i nyfors säger bara såhär : DEN E GULD VÄRD ! :D

Gick sedan hem och satte igång Seven Pounds , Caitlin somnade dock men jag såg klart hela långa filmen. Caitlin hann tom åka hem emellan allt. Men jag såg klart tills sluten och jag säger bara det har du inte sett SEVEN POUNDS så är det en film som du bara måste se på! Så hemskt sorglig, men så sjukt himla bra också :') Många tårar kom från en medans man tittade kan jag lova er. Säger bara det SE DEN!

Vill lägga ut lite bilder ifrån dagen hemifrån Linda, posade glatt gjorde jag & Caitlin med lilla Melenie :D




Alltså så sjukt SÖT! :D Hoppas man blir en bra mamma i framtiden då man väl skaffar sig barn & stadgar sig stort.
För tror nog att jag kan ha väldigt bra hand om barn bara jag vill tro det eller ej ;D the wildness från mig byter roll, till en lugn harmonisk person :) hihi ^^ Nej, men skulle bara göra en liten UPDATE & längtar mer och mer tills mellan 15-20 Maj då jag lämnar Sverige för Grekland. THANK GOD FOR THAT ♥


Kommentarer
Postat av: jannike

Hej! Okej, jag var inne på arbetsförmedlingens hemsida idag men det var inte så många jobb där alls.. Jag är grymt sugen på att dra utomlands och jobba.. Skulle vara riktigt nice. Då kalla sverige inte har så mycket att erbjuda :P hehe Du får gärna hjälpa till! Riktigt avis på att du hittat ett jobb i grekland :D

2009-04-15 @ 23:41:43
URL: http://jannikeellneskog.blogg.se/
Postat av: jannike

Man ska ju vara glad om man blivi lite solbränd efter våran svenska sommar :P Jag la till dig på msn, tänkte att det är lättare än att skicka mejl =) Jag är 12 år men det är väl inga problem?! haha Nejdå jag är 20år ^^ och inlägget är bortaget så inte alla kan se din msn ;D Ha de!

2009-04-16 @ 12:28:37
URL: http://jannikeellneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0