CREME BAR HERE I COME ;D


Blev nyss väckt utav goda NYHETER :D De ringde ifrån Rhodos chefen ifrån Creme Bar där jag ska börja jobba, berättade när jag kunde komma & vilket som passade mig bäst så mellan den 15-20 Maj börjar jag jobba där. Chefen håller också på att hittar lägenhet åt mig och jag blir upphämtad på rhodos airport då jag väl anländer. Hur bra låter inte detta? :D Jag tänkte ha bokat biljett tills den 11 maj ungefär men då skulle jag ändå få ha en veckas semester där nere innan jag hade kunnat börja jobba. Så åker mellan 15-20 MAJ ^^ Wiiihuu ;D jag e mer taggad nu för de börjar gå frammåt för mig.



Igår checkade jag på rum/lägenheter. Som man kan hyra där nere men fixar chefen det åt mig så är det muchoo better ;) Jag vill bara ta mitt pick&pack & flyga iväg nu för varmare klimat. Ska faktiskt bli SJUKT roligt att jobba som BARTENDER kan jag säga er! Vem fan vill vara kvar i Sverige serious? ;O
Ska fixa me tickets i dagarna så är nästan allt klart. + att jag fick mejl från EL CORAZON nu en annan resturang/bar/nattklubb där nere om hur länge jag kan stanna. som sagt så kan jag stanna så länge de behöver mig.
JA, GODA NYHETER VAR DET IALLAFALL ;D ♥ PUSS PÅ ER , have a good day in the sun.


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. Hej !

jag tar betalt men det är en väldigt liten summa jämfört med vad många andra betalar för en snygg bloggdesign. Jag lägger ner väldigt mycket tid på mina bloggdesign beställningar och de säljs med högsta kvalité :D



Är du intresserad av priser och sådant så kontakta mig på [email protected]

2009-04-14 @ 17:13:43
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0