Fast and Furious!

Jaha ni, Så nu har jag precis sett Fast & Furious som jag tankade hem på bara fem minuter! :) Jag ÄLSKADE filmen! Den var så sjukt bra på alla sätt och vis & alla måste bara se den tycker jag! Bra action, massor av spänning, grymma scener och riktigt brutala biljakter! LOVE IT ♥ Men det är väl precis vad man ska förvänta sig av en film som denna, eller? ;D .. Dessutom så var det skönt att äntligen få se en riktig uppföljare till första filmen i serien! Bilar är verkligen guld, sådanna bilar som finns med i dessa filmer är sådanna jag drömmer om. När det kommer till snygga, snabba bilar så kan jag nästan sätta en tiopoängare på att jag är mer bilkåt än män. I really love cars.
 
Vem nekar att se Paul Walker & Vin Diesel i samma film en gång till? Inte jag iallafall.. Man kunde både dregla åt bilarna i denna film och männen vad mer kan man begära, 1-10 så var det här en STOR 10 poängare rent utsagt! :D
DU MÅSTE SE FILMEN IALLAFALL ETT SOM E SÄKERT! 8-)



Hoppas ni där ute haft en bra dag/kväll ni också. Imorgon börjar helgen känns underbart i love weekends!
& på lördag blir det masquerade ska bli oerhört roligt faktiskt inte ofta man går på maskerad liksom. Jag & Caitlin har värsta bästa planerna på vilka outfits/förklädnader vi ska ha ;D bilder kommer givetvis upp i bloggen efter lördagen, så ni där ute kan få er ett gott skratt ;D höhö, men säger ingenting innan om vad vi ska vara ;)
Nu blir det duschen. Take Care of you out there! Ciao compadres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0