Fredags kväll

Efter att ha ätit mat från mandy thai, så e jag & cakie proppmätta kan jag lova :)
Medans hon nu sitter och fixar håret framför spegeln så tänkte jag göra ett litet snabbt blogginlägg.
Måste bara säga att min början på dagen började "HEMSK" skulle duscha var i min dusch hade hunnit schamponera mitt hår & mitt i allt börjar det bli översvämmning i mitt badrum, fick PANIK! Stor panik också kan jag lova. Så min mamita fick ringa hyresvärden så han fick komma och fixa avloppet. Så i en 20 minuter fick jag ha schampot i håret i väntan på att de skulle bli klart. Försökte till och med faktiskt tvätta av håret i kökskranen men dock inte så lyckat ;O HAHA !

Till slut fick jag iallafall ta mig en lång härlig dusch innan jag skulle till stan och kika biljetter till Rhodos & möta CF^^ =)
Gick liten snabb runda på stan kikade på bikinis, måste införskaffas ett ex-antal nya nu innan man ger sig av till Grekland. UNDERBART! =) Men var inte på de bästa humöret på stan så det blev ingen långvarig stantripp "i was a angry girl" kan man nog säga haha utan anledning egentligen de me duschen hade ju löst sig menmen sometimes all of us have a bad day. Gick emot CF i vårsolen/blåsten efter våran stantripp satte oss i solen ute på hennes hugde ballkong. Sedan dess har vi mest chillat =) Nu sitter jag som sagt & väntar på henne när hon fixar sig.



Sedan ska vi emot mig fixa lite & byta kläder och efter det blir det nog en tripp till killkompisarna =)
Have a nice friday TJINGELING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0