Friday and a new weekend ! ;D

Helluw, alla glada där ute i solskenet!
Hoppas eran dag har börjat bra idag för min har börjat helt okej. :) Hade gärna följt med Cakie & Bobby till Sthlm men nu blev det ju inte så. Men hon ringde iallafall när de var inne på top street wear (A) höhö. Fan ta dem, de kan gå till gamla stan och bara fika & njuta av solskenet i storstaden. Men jag ska inte säga så, jag ska faktiskt till Stockholm jag med ikväll. Ska till Heron City på bio förstår ni ;D . Såg ju Fast to Furious igår men hemma, och det e inte samma sak som på bio och tänkte att Heron har maffiga biografer som passar till en guldvärd film som denna ;) Så dit drar vi ikväll. Wihouu ♥

Snackat med min älskade bror idag också alltid kul att höra ifrån honom, saknar han så jävla mycket så det inte är sant, skulle egentligen ner och hälsa på han imorgon men blir inte så pga det inte gick. Men en annan gång innan jag drar till Rhodos kanske? Hoppas på det bästa, men vet ni hur mycket jag längtar tills imorgon eller? :D Caitlin och Bobby joinar ju givetivs Buttericks för att shoppa in stuffs till morgon dagen som kommer bli himla rolig kan inte vänta vill att de blir lördag nu så man får stylas inför Maskeraden ! :D fifan, caitlin bobby & carlos taggar upp mig till max. Grill förfest / Maskerad Party imorgon alltså ^^

Btw, så tankar jag Center stadge turn it up Just nu, en dansfilm från 08 jag missat ;P den måste jag hinna se under helgen också. Verkar helt bra faktiskt :) Eller vad tror ni ?  



Följ med tillbaka till scenen med ny passion och nya danspartners i den storartade energikicken Center Stage:Turn It Up. Kate Parkers stora dröm har alltid varit att få uppträda med American Ballet Academy. Men när hon inte kommer in på skolan inser hon att det krävs mer än bara talang för att lyckas i dansvärlden. Men efter att ha jobbat ett tag på en modern hiphopklubb och med hjälp av en snygg före detta hockeyspelare som gått över till dans, kommer hon kanske att lyckas trots allt. Peter Gallagher, Kenny Wormald. Ethan Stiefel (Center Stage) och en ensemble av heta, unga stjärnor dominerar dansgolvet i denna sensationella film som du bara inte får missa!

Hoppas på att den är en toppen rulle, så diggar ni filmer som Step up, you got served osv så tanka denna!
Ha en underbar fredag där ute PUSSPUSS PÅ ER ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0