Godkväll & Godnatt för er som sover i tid..

Måste berätta lite om hur dagen har varit för mig givetvis :) Vid 15.10 tiden blev man upplockad då åkte jag Cakie & Ullis emot Elgiganten där Caitlin fick köpa sina hörlurar hon tjatat om att alla *hiphopers/coolingar* har som hon uttycker sig! Visst e dem schysta men inget man "BARA MÅSTE HA!" enligt mig. Men nu slipper man iaf tjatet höhö, sorry cakie ;P Följde också med Ullis in & handlade på Willys där jag & Caitlin var flippmode hon sprang omkring & snackade Norsk, då beslöt ju jag mig för att inte vara bättre jag och hänga på trenden med att "snacke norsk". Blev en WILDNESS shoppande utav mat så stackars Ulrika som stod ut med oss, som hon faktiskt inte gjorde emellanåt ;P .. jag förstår henne nu i efterhand! Men då sprang jag & cakie ändå omkring i cirklar.

Väl vid kassan var cakie jobbig emot sin mamma tyckte nog båda två då gick vi iväg emot utgången för att vara vilda & värre än barn ute istället . Men innan vi hann emot utgången hittade vi "barnkaruseller" and check this out! ;O




Ja som sagt så intog vi hästen & flygplanet men lägger inte ut bilder på mig på hästen pga Caitlin inte var någon bra fotograf så bilderna passade inte in här på bloggen haha! Har man barnasinnet kvar i sig eller vadå ? ;) emellanåt får man fan leva upp till sin barndom lite i efterhand i ungdomen istället. Tänk sen e man faktiskt inte ungdom längre då e de vuxna livet som intar känns hemskt men det måste ju också hända liksom så. Vad ska man göra? Efter Willys & Elgiganten blev de Indiskmat at caitlin's place ute på bondvischan , tikamasala ^^ & chillination-mode. Sedan fick man skjuts hem emot kvällskvisten då timmarna började bli sena. Trevligt var det iallafall , man tackar Ullis för den goda maten ;D MJAUW!
TAKE CARE OUT THERE. ♥


Kommentarer
Postat av: janniike

Vart är det du hittat utomlands jobben? Är det någon sida på nätet?

2009-04-15 @ 14:03:52
URL: http://jannikeellneskog.blogg.se/
Postat av: Olivia

heej, Undrar också hur du hittade jobb på rhodos? Har du lust att skicka adressen till Cream bar?

2009-04-15 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0