Godmorgon där ute! =)

Eller ska man rättare sagt kanske säga Godnatt? Ja, man får tolka det hur man vill men jag sover som sagt inte än, ovanligt? Njae inte direkt då alla mina kära läsare måste veta att jag är en nattmänniska.
Efter att ha följt med Caitlin idag på dagen för att se hennes lägenhet hon inom snar framtid (några dagar) flyttar in i, så drog vi en stanrunda för att kika balskor/kuvertväska till mig  inför balen och heminrednings saker till henne inför flytten. Blev en trevlig runda med mycket skratt och Hi-Fives! ;P Vi är bara för sköna när vi umgås som vi då också nästan gör 24/7. Har man en sådan kompis som man går sjukt bra ihop med ALWAYS så ska man också hålla hårt om henne/honom kom ihåg det, för det är sådanna människor man inte vill mista från sin sida. Så Cakie-flava vare sig jag ryter åt dig emellanåt är du ändå en skön homie det vet du ;D oavsett vind och väder står vi stabila i våra kläder. HAHA!

Efter en liten Macdonalds tur så träffade vi upp Neherin, Silvias kompis jag hade lovat redan i tisdags kväll att göra flätor på någon gång under kvällen efter 7 tiden. Cornrows ville hon ha 3 stycken på vänstra sidan så blev tre stycken halvdanna sånna. Jag är ju ingen Barbershop girl liksom, så man kan ju inte förvänta sig hypemode cornrows.

Efter det hade jag lovat att checka film med Bobbyboy så drog oss hem till mig en snabbis jag bytte kläder & sedan drog Caitlin sig hem efter ett farväl och jag förbi ica och köpte chips & cola, sedan begav jag mig emot Bobby. Där jag var ett ex antal timmar checkade på filmen Sex drive moffade godsaker och checkade på pictures på hans data och snackade från allt mellan himmel & jord. Mycket trevligt var det allt. Nu har jag bara inte kunnat bli trött sedan jag kom hem så här sitter jag as usual ;O . Fick nyss också ett flipp och skulle testa göra 2 cornrows på mig själv har lyckats förut med flera och fina faktiskt men nu gick det åt helvete ni ska få bildbevis! HAHA xD gosh!



Någon som är duktig där ute på att göra inbakade små flätor? Fan isåfall hör av er via kommentar i need your help.
Vill också ha sånna (snygga också) inte bara göra på andra alltid! :D Nej, nu ska jag väl allt försöka att gå  emot sängen & sova hur det kommer att gå är en annan femma wish me good luck. + Blir inte hårfärgning imorgon (idag) de blir en annan dag men ska iallafall emot Emilia imorgon till salongen där hon jobbar och titta på balfrisyrer shall be nice. Take care out there peoples around me
CIAO ♥


Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack tack :D

2009-04-30 @ 10:24:55
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Caitlin

Mohaha ditt lilla natt djur :P

2009-04-30 @ 11:28:40
Postat av: soulie

oh, snygg tröja!

2009-04-30 @ 21:53:12
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0