Godmorgon / Goddag ! ;)

Helluw, vaknade upp för inte så längesen men så sent , eftersom jag varit vaken en längre tid inatt ;P Käkade lite nyss & ska fin justera mitt English-CV så jag sedan kan skicka iväg det till olika place's in Greece. Det är nog på tiden jag & vara seg är som gjorda förvarandra förstår ni.

Om en halvtimme cirka ska jag iväg & möta min andra halva "WIFEY" CF-Cakieflava^^ & vi hade tänkt dra & få lite fake-bränna ;) Det behövs nu känner jag allt, blekare än en vit skolkrita alltså & jag skojar inte. ;O Vill fan utomlands till Thailand eller liknande skulle inte sitta fel? ;) Men händer så mycket hemma nu framöver i Sverige så måste vara hemma i detta tråkiga "torra" land. :(
Fixa inför balen - Latino Weekend - fixa inför balen - Grekfesten - fixa inför balen - Kryssning igen - Balen. osvosv
Helt fullspäckat framöver men det gillar jag när det e lite ACTION around me! ;D & svenskfeeling blir det ju inte hela tiden då det e Latinofestligheter / Grekfestligheter & en kryssning till Mariehamn ;D woffwoff ^^
Nej, skulle bara göra en liten update just nu, vädret e underbart skönt det gillar jag oerhört mycket kan jag säga er.

Ghettosoldier



TAKE CARE OUT THERE!
KISSES ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0