Good night and Sweet dreams

" i'm gonna tell you who i be, i'm gonna make you hate me cause you ain't me "

Planerna inför morgon dagen var att egentligen åka till Stockholm med Caitlin & Bobby, men ändrade planer after all. De åker utan mig jag blir kvar här hemma i hålan. Ekonomin tillåter inte mig att följa med, det är mycket som ska fixas innan jag ger mig av till Rhodos nästa månad + att balen kommer bli so expensive. Balen + Rhodos krockar totalt. När jag inte fick jobbet på Pacha & Toxic tappade jag hoppet om jobb på Rhodos. Då bestämde jag mig för att gå på balen med Damir istället så något roligt skulle hända framöver. Sedan i efterhand fick jag reda på att jag fått ett annat jobb på Rhodos dit jag nu åker Cream Bar. Så blir liksom money over money, ni kan ju förstå hur expensive denna historia kommer att bli. Jag jobbar som sagt inte at the moment så känner mig som en bortskämd snorunge, men eftersom jag inte tar studenten & jag och Beccs valde andra vägar och lämnade Mode&Design. Så tycker jag att jag är värd att få balen betald, eftersom det blir min "Big Day" som för er andra är studenten som är den stora dagen. Aja, jag vet inte hur ni andra människor där ute ser på den saken men jag tycker det inte är något konstigt alls. Spend the cash over me and the prom haha ;D Får hoppas på det bästa har verkligen stress i själen för allt som ska hinna hända innan jag ger mig av.

Blir stan early morning imorgon med Linda & Melenie, får då passa på att kika på saker jag ska köpa med och lägga i reseväskan. Nu ska jag dra mig emot sängen och försöka sova som jag alltid misslyckas med den här tiden? Varför ska man vara nattmänniska för? Oerhört jobbigt. Men gick upp tidigt idag jag borde vara tröttare än vad jag är? Jävla Energy-Girl man är då. Sov så gott ♥ PÖSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0