Härliga väder 8-) sunshine ! <3

Helluw ♦  alla glad med människor & alla sura bitterfittor! ;O haha ^^ Hoppas det e bra med er, för med mig e det skapligt fint förutom min sprängande huvudvärk. Vaknade upp för inte så längesen e man en riktig nattmänniska / slacker så e man eller hur, någon som känner igen sig? Nu har alla skol elever PÅSKLOV, skönt för er då! Egentligen skulle jag iväg på arbets kurs idag, men ska byta bort det så de börjar nästa vecka för mig istället. Har bara inte tid denna vecka då jag ska jobba Tor-sön. Vill också umgås med mina kära vänner som har ledighet liksom 8-)

Skulle egentligen med Damir & grabbsen & skjutsa Lamin till Västeråsflygplats, idag åker han till London nämligen & lämnar oss kvar här den jäveln ;P ^^ Men jag vaknade upp för sent as usual, så hann inte följa med :( tråkigt nog. Hoppas hans flygtur går som en dans på rosor och hans tid i London blir ett minne för livet. Han ska nämligen flytta dit halft iallafall. Våran kära STABILA vän ♥

Beccs, mah homegirl ringde nyss också & berättade om papper ifrån Norge. Så antar att vi får tillbaka pengar från skatten inom kort ;D hur bra känns inte det ? Lite pengar som klirrar in i kassan men måste kolla upp det iallafall. :) aldrig fel med pengar det behövs alltid. & verkligen nu innan balen & det är ju vår man vill ju shoppa loss! :D
Btw, så beställde jag lite småsaker ifrån H&M igår som kommer till mig v.16
Pilotsolbrillor+Bodylotion+knallrosasnäckskalsörhängen+turkosaörhängen+Stort berlock guldhalsband.
Så, det e man taggad för att få hem också :D GRAWR! Vill bara få pengar så jag också kan beställa snygga shoes som jag la in i inlägg här nedan. Nej, ska ut & njuta utav vädret senare med mina vänner så have a nice day!

 

CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0