Heeey yoou! :D

Gud vad ont i kroppen man kan få ha, känner mig en cirka sådär 30 år äldre än vad jag e. Helgens dance-moves tog kol på mig, men såklart har man ju också då bevis på att man har rört sig "wild".Tänkte ha följt med Bobby till Sthlm nu med 13.05 tåget men pga jag har så ont i kroppen så valde jag att stanna hemma, vill inte gå som en opererad stelbent snigel på stan in the big city. Men att ha checkat på skor och tom kanske köpt hade inte varit helt fel behöver verkligen ett par skor till balen nu, men får väl införskaffa de till helgen. För inte nu på fredag men fredagen efter det smäller det på riktigt då är det balen som gäller.

Nu på torsdag blir det att styla om håret, mer slingor ska i med hjälp utav Pauline som e så duktig på det så. 8-) Mina slingor jag gjorde senast börjar bli skapligt skabbiga och utväxten oerhört ohet. Så mer slingor ska i så det blir ljusare nyanser. Trött på de mörkbruna/svarta slingor jag har kvar i håret som inte gått bort efter jag var väldigt mörkhårig förr. Så nu måste det försvinna for real. Skönt också med ljusare hår nu inför balen / grekland då håret ändå solbleks när man är utomlands lika bra att vara ljushuvud då haha! But not a blond one ;D Föredrar dessa färger på Tyra Banks, Jessica Alba, Eva Longoria & Beyonce så blir väl något mellan ting :



Har ändå skapligt lik den färgen Jessie har här ovan, redan nu. + är glad idag fått presenter på posten Nina Ricci parfym & vit skjort klänning, i like ;D men skjort klänningen var typ Hudge. Hoppas ni får en fin måndag ska iväg & handla med min mami om ett tag & sedan får tiden visa vad min pensionär kropp orkar att göra idag.  PUSS PUSS ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0