Heey peoples! :D

Mätt som ett svin är jag & sitter här med Caitlin bakom mig sjungandes "Bio,Bio&Bio" Hon är taggad inför män som hatar kvinnor märker jag. Men ärligt talat är jag mest taggad inför att köpa godis på godisland 8-) alltså var så sugen på godis förra veckan men köpte mig ändå inget ;O Men just godis är också en farlig skapelse fifan! Beroende framkallande, har man tagit en bit kan man inte motstå en till liksom. ;D
Oh, fifan ni ska bara veta hurdan värk jag har i kroppen efter helgen, alltså jag har dansat sönder min kropp. Min rygg mina vader är fan mördbultade, vad har jag gjort egentligen med mig själv? ;O att man känner sig 30 år äldre är ingen störtskön känsla heller då jag fortfarande bara är 19år. Nej ska inte vara deppmode för hur min kropp just nu. Det går väl över eller rättare sagt så MÅSTE det gå över till helgen om det blir att dra till latinofesten i Sthlm.

Take Care där ute snart bär det av emot Etunas ruttna city! *host* 8-)
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: emma

thanks ;) och tack desamma! ha det nu najs på bion ikväll!

2009-04-28 @ 19:47:07
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0