Helluw 8-)

Godmorgon vs. Goddag :)
Hoppas allt står rätt till med er där ute för med mig är det bara prima kan jag lova. Om cirka en timme ska jag & Caitlin som precis har moffat örtbaguetter dra oss emot rekarneskolan en gymnasieskola här i eskilstuna. Där vi ska börja arrangera för latinofestivalen som hålls under helgen. Men vid 17 tiden blir vi upplockade av Cakie's papi & han ska skjutsa oss ut till Cakie's mami som idag fyller 43 år. De blir firande med mat & tårta och jag som är en tårtälskare kommer ju gärna hugga in på den ;D grrr, i like it! Sedan blir det bara en massa jobb helgen lång & partyparty. Antar att våra homies från göteborg också kommer imorgon så det blir ju JÄVLA roligt. Btw, så fick jag mail ifrån Mac Donalds om arbetsintervju, men såklart väljer jag GREKLAND före Mac Donalds i Eskilstuna men alltid värt att gå på intervjun ändå ifall de skulle bli ändrade planer om grekland som jag dock inte tror, men men.
Nej, nu ska jag inte fördriva er tid där ute have a nice day ♥ KISS ñ HUGS BAMBINOS/BAMBINAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0