Helluw Bloggen ! 8-)

Hoppas allt e finemang med er denna torsdag! Med mig är det bättre idag igår var jag lite sjuk men idag tycks jag iallafall må bättre 8-) var förbi stan tidigare idag, in på banken. Var också förbi rinman skolan mötte upp Jessie-girl och gav henne slutsumman av pengarna till balen. Hon är med i bal kommitén ni vet ;D duktig tjej de där! Hon hade biologi men drog ut och mötte mig en snabbis, bad henne gå in igen hon typ "ehrm" haha :D Men nu närmar sig balen sakta men säkert ska bli så roligt, måste shoppas kuvertväska+skor nu innan också! & får ju inte glömma att slinga håret nästa vecka :P 

När jag kom hem igen så började jag faktiskt packa en reseväska är ju inte så lång tid kvar tills jag åker till Rhodos nu faktiskt. Med kläder jag vet att jag kommer använda där nere men inte här hemma "sommar-clothes" typ och massa klänningar osv :) . Vill bara ge mig av nu känner jag för trött på Sverige så det e galet!
Har goda nyheter, kommer inte bo ensam nere på Rhodos utan med Christoffer en kille som jag faktiskt hjälpte med jobb där nere 8-) + att jag åker ner med han också till själva Grekland. Vi ska också boka tickets i dagarna :D fifan, alltså man blir ju mer och mer taggad! Måste också passa på och ringa Anastasios "the boss" säga att han inte längre behöver leta lägenhet åt mig eftersom jag ska dela med Chricke. :D



Innan jag lämnar Sverige måste jag också köpa denna jeans jacka, är så sugen på en jeans jacka men har inte vetat vilken färg jag vill ha men nu är det spikat den där ska jag ha oavsett vad. :D
Underbar dag idag men är sjukt trött också pga jag e uppe hela nätterna men idag gick jag faktiskt upp en skaplig tid lite too early mabye? :) Ska vänta på att Cakie-flawa kommer hit från praktiken så ska vi nog åka iväg emot hennes moster och hälsa på över en fika. ( andra planer nu ) Hoppas ni alla där ute har en bra dag ! Take Care ♥ PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0