Helluuuw kära blogg ;)

Hoppas allt e bra med er där ute och att ni haft en fin påskhelg med mycket mat, dryck & fint umgänge.
Själv har jag haft en för bra helg egentligen så är helt slutkörd nu. Jobbat under Latinofestivalen som har hållits nu under helgen här i Eskilstuna/Lokomotivet.
Sett såååå måååånga dans nummer så det inte är sant i Caporales mest men också annat smått & gått som Brasilianska dansen Samba t.ex ;)

Mycket nice upplevelse alla borde ha varit där tycker jag. Jobbat som en massa.. scenstädare, kiosk, baren. osvosv ;P Både på Lokomotivet & på Rekarne skolan där alla Latinos från hela Sverige sov under helgen. Man fick också mycket Ögongodis kan jag lova under helgen & det har inte nekats inte , aldrig fel att titta på något snyggt visst? ;D men jag måste också säga att jag är helt slut nu. Kom hem igår runt 3-4 tiden på dagen och hade inte sovit någonting alls under natten så tog mig en dusch åt en matbit och gick o lade mig. Vaknade vid 13.30 tiden cirka idag efter att ha sovit sedan igår tills idag. Men det BEHÖVDES kan jag lova!





Här har jag lite dåliga bilder jag tagit under dansuppvisningarna ovan. Säger bara att de har varit sjukt roligt under helgen fastän man jobbat har man ändå sett mycket man inte ser annars om dagarna. Man har också fått mycket skratt med allt folk man arbetat med under helgen :D haha ^^ Som guysen vi jobbade med igår Carlos, Bobby, Henke & George. HAHAHAHA man fick sig ett gott skratt medans man städade i Lokomotivet med lite alkohol i kroppen blev allt också mycket roligare, men man var också helst slut. vill säga övertrött med alkohol i kroppen = flipp mode. Äsh, orkar inte blogga mycket mer har dansfilmer jag filmat också under dansuppvisnignarna men de kan jag tyvärr inte lägga upp, MEN DEM E GRYMMA ;D Take Care där ute nu och ha en dunder bra Annandagpåsk.
PUSS ♥ 

Kommentarer
Postat av: Netteh

Va hände med alla masculino bilderna:O:O:O HAHAHAHA;)

2009-04-13 @ 18:28:04
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: - the blogger

Maskulino bilderna tog jag inga :( filmade bara de heta männen förstår du catilin som använder mitt nick & blogg namn ;P

2009-04-13 @ 21:27:56
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Caitlin

Hahahah jaa men du finns ju sparad i papis data men skrev mitt namn, men blev väll nå knas xP

2009-04-14 @ 02:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0