Helluw kära blogg! 8-)

Läste lite kommentarer nu & Ja, det var jag som hade klätt ut mig till Rastaman & jag tackar som fan att ni tyckte jag hade skön brytning! ;D & ni som såg mina dancemoves, ja ni vet ju hur dem var och att ni tyckte dem var "klockrena" tackar jag också för! Emellanåt får man bjuda på sig själv, fastän om det inte direkt var jag utan min rastaman karaktär som kom fram ur mig ;D Men en klockren maskerad var det ju givetvis man kan ju inte neka att jag & Caitlin inte såg roliga ut ^^

Blir bio ikväll med Mamita & Caitlin. Mamma har läst boken jag köpt åt henne för long time ago  "män som hatar kvinnor" så blir att se den filmen ikväll eftersom Caitlin också velat se den så drar vi med henne på en biokväll. Jag har ingen talan jag bara glider med liksom :D men den verkar helt okej eftersom man hört det utav andra människor så why not? alltid chillinani med bio sådär emellanåt.

Fullspäckad vecka framöver är något jag har schemat är helt fullt.
Tisdag: (Idag) skulle ha följt med mamma på stan men valde att stanna hemma med min sprängande huvudvärk men ikväll blir det Bio.
Onsdag: Gå på stan införskaffa lite saker inför balen osv, sedan träffa en vän.
Torsdag: Träffa Pauline som ska slinga mitt hår 8-)
Fredag: Vara med Caitlin as usual & träffa Pappsen som kommer till Sverige 8-)
Lördag: Förhoppningsvis Sthlm & latinoparty ^^

Sedan veckan efter blir det massor att fixa inför balen för nästa vecka på fredag SMÄLLER DET! 8-)
shall be fun ^^ jag längtar faktiskt jätte mycket. Att bli stylad like a princess for a while e väl aldrig fel ? :D
Btw, så kanske jag inte kommer hem igen efter Rhodos utan jag drar vidare till Sousse ( Tunisien ) då kanske, time will tell. Men ogillar man Sverige så mycket som jag gör så kanske jag väl kan uppskatta det efter att ha varit en period borta i andra länder. Tror det är bra för mig, och givetvis en upplevelse 8-)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen gott folk hoppas ni får en underbar tisdag. PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack så mycket sötnos :D

2009-04-28 @ 13:55:17
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0