Helluw , kära blogg :)

Idag, e jag lycklig blev väckt vid 9 tiden imorse o det var inte vilket samtal som helst jag fick på mobilen. Utan det var angående ett jobb som jag skickade iväg CV till igår kväll ;D jobb intervju i Danderyd om jag vill nästa vecka HALLAW :D de börjar bli ljusare tider för mig! ^^

Men då dök något mer upp just alldeles nyss när jag kom ur duschen fick samtal från något wierd nummer tänkte detta e inte ifrån Sverige på hemtelefonen, då var det inget mindre än ett samtal ifrån GREKLAND ! :D Angående att jag fått ett jobb där nere på Cream Bar ett uteställe på Rhodos bargata. Liksom hur nice är inte det jag som ville ner till Pacha & Toxic & inte fick det, men nu fick man ett samtal & orden var liksom " i want you " vi skulle snackas vid mer imorgon, så jag antar att det blir RHODOS under sommaren 09 nu alltså ändå ;D iam a lucky pony right now!
Wiihu, men isåfall blir det efter 8 maj för balen ska jag inte missa det är ju någonting jag sitter & väntar på nu :D

Vi får se hur allt blir, med jobben :) Men jag väljer Grekland/Rhodos före Sverige/Stockholm kan jag lova er, vill bara bort här ifrån till värmen & det är ju alltid en upplevelse och det är verkligen något jag vill så varför inte våga ta chanser man får? ;D jag är en äventyrare & det här e jag upp i dagen .
Rhodos ♥ Nej, nu ska jag torka håret & fixa till mig ska träffa Jessie , Cakie & Emma later så får vi se vart dagen leder oss ;D TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0