Helluw :)

Riktigt dålig e jag på uppdatering just nu haft annat för mig vettni ;) Dumburken kommer inte alltid i första hand.
Nu närmar sig Balen sakta men säkert :D , på onsdag (imorgon) ska vi gå och betala resten till själva balen för (mat,vakter&dj) :) sen är det klart. Sen är det jag som ska leta skor till balen som ett animal i stockholm på fredag då jag Caitlin & Bobby ska åka till Buttericks eftersom det är maskerad på lördag 8-) leta lite roliga maskerad outfits e väl aldrig fel ;D en annan femma om man hittar något. Är ju heller inte säker på att jag kan komma på maskeraden för jag kanske ska ner till småland och hälsa på bror min under lördagen, men time will tell :) För jag vet inte riktigt än hur det blir med det där. Vore sjukt kul att hälsa på brorsan men vore också sjuuukt roligt med maskeraden på bolivianska föreningen ;D ..

om 17 dagar är balen längtar faktiskt sjukt mycket! Att ha den vackra klänningen på mig ;D + bli stylad hos frisör med makeup+hår ska bli sjukt roligt ^^ taggad är man iallafall. För några dagar efter balen bara drar jag mig till och med ifrån Sverige för att jobba nere på Rhodos/Grekland som ni kanske redan vet om.
Ska bli en riktig upplevelse blir att boka biljett nu i dagarna med Chricke en annan som också ska ner och jobba. JAG SLIPPER ÅKA NER ENSAM PÅ FLYGET 8-) haha ^^ Nej, nu ska jag allt göra något käk & checka på cocktailguiden på drinkar. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0