I väntan på caitlin

Jag är så taggad vaknade upp utav att Caitlin ringde på min mobil svarade med ett stort "ASGARV" efter en mycket rolig dröm där faktiskt Caitlin medverkade & BÄSTABÄSTA kommentaren Caitlins pappa fick ur sig i drömmen utav stor ironi :  "Han spacklade faktiskt golvet i min bil!" Ja ni ska bara veta resten ;D ni fattar givetvis nada men Cakie-flava du vet gott & väl MOHAHA (6)Väntar på Cailtin och hennes moder nu som ska plocka upp mig, bär av emot någon mataffär där vi ska köpa mat som vi ska grilla senare idag :) Blir hem till cakie's pappa efter det och styla oss inför maskeraden. Ska bli sjukt roligt vi e för taggade 8-) Sedan emot Mets där vi ska förkröka & grilla, sedan bär det av emot bolivianskaföreningen där maskeraden hålls ^^ FIFAN VAD KUL DE SKA BLI PARTEY PARTEY!
Take Care out there , ni når mig på telefonen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0