MAKE IT RAIN MONEY OVER ME

Alltså varför måste man vara så fucking beroende utav pengar? Jag förstår inte det egentligen, men utan pengar kan vi som sagt inte leva det e FUCKED UP. Men vissa människor i världen kan ju det? Vi som lever i Sverige är så jävla bortskämda egentligen det ända som kommer på tanke i våra småhuvudet är "shoppa" det vill säga elektroniska prylar, bilar, kläder osv. Fan varför ska det vara så? Fatta om allting var gratis, hur mycket bättre skulle inte alla ha det då ? :D Mycket bättre tror jag iallafall.

Allt ska kosta så jävla mycket nuförtiden också allt höjs så sjukt mycket ser man tillbaka en såndär 40 år så var det ören istället för t.ex flera tusen som stod på spel. Pengar var mer värda förr liksom nuförtiden är det så fucked up så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag blir så himla arg alltså ;O MAKE IT RAIN MONEY OVER ME.
Vill vinna ensåndär 100miljoner det vore väl inte helt fel? Jag kan säga det att jag är BESATT utav pengar, det är nog de flesta där ute. Men så finns det folk som sitter på pengar som e så fucking snåla så det inte vet vad de ska ta sig till, så finns det människor som verkligen är behövande utav pengar som inte sitter på dem. ohoo, jag e så himla lack idag PASS PÅ ALLT! *emo-varning* haha.

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Bättre tider kmr gumman:) Grekland för dig snart jue:P<3

2009-04-21 @ 20:24:09
Postat av: the blogger ;

Ja,exakt 8-) <3

2009-04-22 @ 16:27:03
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0