MÄN SOM HATAR KVINNOR



Kom hem för en stund sedan ifrån stan/bion. Som jag skrev tidigare idag så skulle jag mamita & caitlin iväg och se män som hatar kvinnor och som sagt så har vi nu sett den. Sjukt sevärd film!  Jag som personligen hatar Svenska filmer i allmänhet med vissa undantag givetvis så tyckte jag den här filmen var en bra rulle! Så ni som inte läst boken behöver inte heller göra det, för det hade inte jag och caitlin gjort bara min mami som jag faktiskt hade köpt boken till ;D Bra film så den måste ses! Jag blev också så sjukt förbannad vissa gånger under filmens gång vissa saker tål jag bara inte att se utan att bli så arg att jag vill hoppa in i filmen och döda. Människor kan vara sådanna svin även på riktigt och det e vansinnigt, kvinnor som män. Men eftersom jag är utan det kvinnliga könet själv så tycker jag givetivs att det e mest män som är svin ;D haha GET IT! Inte alla givetvis, men som alla vet så finns det alltid svin runt om en, vart du än går. Bra skådisar och ingen B-film och efter en utav Stieg Larssons böcker.Men som jag sade här ovan sevärd film och det var helt klart värt pengarna och timmarna. Ta dig i kragen och gå och se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0