MASQUERADE! ;)

Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte vart jag ska börja någonstans?
Men jag måste bara säga OMG VILKEN LYCKAD MASKERAD IGÅR! :D
Blev först sminkning och ombyte hos Caitlin med så mycket skratt att det nästan blev till gråt.
Teater sminket ifrån Buttericks gjorde hela våran utstyrsel så vi blev maxade till topp! ;D Underbart om man säger så.
När vi skulle emot bussen så gick vi förbi statoil vasaplan och om FOLK GLODDE är bara förnamnet! Vissa gav blickar som typ WHAT A FUCK ? Medans andra människor med humor dog utav skratt, precis som vi själva gjorde. När vi kom till stan kom det in mammor med barn in på bussen. Så de ville att vi skulle ta kort med deras trillingar & såklart ställde vi upp att hålla i deras bebisar medans mammorna (mamman) plåtade oss ^^ ;D HAHA, de trodde att vi vara jamaicaner på riktigt på bussen och BLICKAR FICK MAN JOTACK! ;D

Väl när vi gått av i Nyfors skriker folket JAH MAN , JAMAICA ! efter oss alla hälsar och skrattar 8-) så lite småkändisar var vi ju absolut redan igår tidigt. Sedan kom vi till mets där det var skönt sällskap, förkrök/grillning. Aldrig fel att få i sig god mat innan ett fett partaj! På vägen emot föreningen där maskeraden skulle hållas gick vi via stan. 2 Jamaicaner (Caitlin & jag som par) Jack Sparrow (Bobby) En fånge (Johnny) Tina Turner or FAME (Maira) Mördar-kocken (Mets) & sist men inte minst Haremgirl (Daniella) Så kan ni tro om folk tittade och skrattade? Jag och Bobby som verkligen levde oss in i våra roller fick mest blickar och skratt efter oss då jag också gick och bröt på jamaicanska och snackade med allt och alla. Sade saker som ( I LOVE THE COLOUR OF THE SWEDISH GUYALS) (Girls) osvosv, ROLIGT SOM FAN VAR DET IALLAFALL SKA NI VETA. Väl framme vid lokalen blev det skratt & gråt över att se alla utklädda! Bilder blev det maxat med och alkohol också säger bara LIVS ENERGIN FLÖDADE & ALKOHOLEN OCKSÅ ;D Mohaha! Är det fiesta med latinopeoples så är det BIG FIESTA TO ! ;) and i love it ♥ Jag och Caitlin (Jamaicanerna) Vann också maskerad tävlingen (amadeus champange) som bäst utklädda vi körde ihop en koregrafi och showade massa moves, var verkligen totally FLIPPMODE on the dancefloor yesterday! Jag levde mig så in i min mansroll så det heter duga :D FETT KUL HADE VI IALLAFALL. Efter flera timmars festande runt 4 tiden? Så drog sig Jag,caitlin,sariel,carlos & nico emot Caitlin vid söder med svart taxi för 200 jävla spänn! HAHA 8-) snåla fanskap var den egyptiern. Där vi maxade med hamburgare, mosbrickor med räksallad & 33CL color som ingick men jag så trög/rolig som jag är langar en varsin halvliters cola till var och en utav oss, men de som jobbade där sade ingenting så fan jag KÖRDE PÅ DET! ;D sedan blev de afterparty med ÖL & lite sprit. Men alla deckade ganska så snabbt den ända som hade partyenergi kvar var Nico den nissen. Men som sagt det är inte varje dag man har det roligt i Eskilstuna men gårdagen blev till en dag att minnas. Tackar alla för gårdagen :)

Här nedan bjuds på en bild på mig & caitlin som JAMAICA COUPLE!
Mera bilder bjuder jag på i ett eget inlägg efter det här om jag orkar & så fort jag fått alla bilder givetvis.
Nu ska ni få er ett gott skratt HÅLL I ER ;D



Klockrena huh ? ;D Ha en bra söndags kväll alla där ute & nu blir det nerladdning fast olagligheten utav bröllops duellen.
TJINGELING ♥ / THA RASTAMAN


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Asså Netteh svär har ALDRIG sett dig gå inför ngt såå mkt i hela mitt liv, du va bäst bäst bäst bäst, kungligt bäst... Asså Talang nästa med golv dansen , juck dansen ALLT ahahah, ahr MAGONT FFS!!!! O asså hahahaha colorna, taxin, bebisarna allt hahahahaha love you <3

2009-04-26 @ 23:31:04
Postat av: The blogger;

Caitlin det är inte varje dag jag bjuder på mig själv därför ska man dra till sig allt då jag väl kommer ut med lite energi för folkmassor :)

Jag+dans=fettishnice! ;D hahaahah ^^ jag e fifan galen. Allt var totally best. Love u to <3

2009-04-27 @ 00:28:48
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså rasta dina moves va heelt jävla klockrena :D

ni 2 va bäst :D så jävla klockrena hahaha

2009-04-27 @ 23:12:45
Postat av: ravo

haha så de va du som hade klätt ut dig:P du hade en skön brytning ju^^

2009-04-27 @ 23:33:03
Postat av: The blogger;

TACKAR SOM FAN! :D

2009-04-28 @ 13:33:18
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0