mitt i veckan vill säga onsdag ..

Gårdagen blev en rolig dag :) Drog mig emot Caitlin först & främst under tidigare kvällstimmar tog mig i kragen & lånade mammas cykel inte cyklat på ett år så de var invigning typ ;D haha. Väl hos cakie plattade jag hennes hår & fixade . Jessie kom också och min barndomsvän Silvia :D ♥ moffade godis, tills vi bestämde oss att dra emot killarna som tidigare hade skickat sms. Jag & sille tog cykeln emot mig, sedan plockade jessie & cakie upp oss vi skulle bara lämna min mamitãs cykel. Så drog vi oss emot fröslunda där det blev lite fotbolls tittande & vodka drickande natten lång. Blev en stabil kväll med trevligt umgänge :D mycket skratt fick man också det GILLAS!

I morse drog vi oss emot mig där sivlia jag & caitlin slogs om plats i min dubbelsäng haha nejdå så illa var de inte, vi slocknade väldigt snabbt också sömnen behövdes. Silvia drog här ifrån vid 12 tiden & jag och wifey fortsatte givetvis sova tills för cirka 1,5 timme sen hahahaha :D sedan blev de gourmet middag med mig som kock givetvis. Nu sitter vi här & dricker te och tänker på den kommande helgen då vi ska jobba & flippa :D ska bli kul
LATINO FESTIVAL vet ni så RÖR PÅ GÖTEN KOM TILL ETUNA ;D !

Tillägnar er två sköna låtar, från mig & caitlin denna eftermiddag ;D 





PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0