Oh, bara längar mer & mer!

Har precis beställt ett ex antal bikinisar tills jag åker till Grekland/Rhodos next month! :D Ska bli så JÄVLA roligt är mer TAGGAD än någonsin ska lämna Sverige då mellan 4-6 månader hur underbart ska det inte bli liksom? :) Grr ^^ i like it already. Längtar bara tills balen den 8 maj så åker jag ungefär den 11 maj till Rhodos & Creme Bar som väntar på mig som BARTENDER ;) Måste ringa angående boende & snacka mer angående jobbet. men en sak e så jävla säker att JAG LÄNGTAR SJUKT MYCKET. Få slippa ytliga Sverige få komma ifrån allt äckligt folk :D Ursäkta ordvalet men det e så himla sant ;P HAHAH ^^ Jag e trött på skiten kan jag lova men finns också endel bra människor här, men ni vet vilka ni e.


Blir nog påskmiddag med mami & Caitlin today, nu ska jag springa in i duschen iaf ^^ PUSS

Kommentarer
Postat av: Netteh

KOMMER SAKNA DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MKT <3<3<3 BUHUUU

2009-04-13 @ 18:27:14
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: LABELLAVITA NETTEH HER SELF ;

Kommer sakna dig med Caitlin! :D <3

2009-04-13 @ 21:30:28
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0