ONE ONE ONE !


Sköning låt ÄLSKAR verkligen Akon Bacon's musik 8-) Btw, så har jag sett Fat Joe på TOP-20 in Oslo the last summer ;D & han kommer till denna lilla råtthåla "ESKILSTUNA" bara så ni vet 29 maj , 18års gräns är det dock då det kommer finnas bar på plats! Inte för jag diggar Fat Joe värsta mycket men jag såg han gratis i Oslo och när man hörde lean back spelas kunde man inte stå emot att gå och kika på honom, höhö :D Dock, kostar biljetten typ 400:- när han ska spela här i Eskilstuna på Lokomotivet. Men ni som diggar Fat Joe så tycker jag att det e värt priset. Själv e jag i Rhodos antagligen arbetar för fullt i baren på Creme Bar den 29 Maj, men er som e hemma i Eskilstuna kan ju alltid kika förbi Lokomotivet why not liksom ;) ? Hade de varit Pharrell Williams hade jag stannat hemma bara för honom fastän jag redan sett han, chansen hade varit större att få träffa han mera då :D menmen.. Nu var det ju inte pharrell. Orkar inte blogga om vad jag gjort idag. LYSSNA PÅ LÅTEN CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0