Prison Break



Som många andra där ute kan jag också tycka att Prison break är utdraget allt för too much. Men eftersom jag alltid följt varenda säsong, alltid tankat ner när det kommit nya och aldrig missat ett enda avnsitt så kan jag bara inte sluta titta på serien mitt i allt. Det säger ju sig själv. Prison break och Desperate Housewives är två utav mina favoriter inom tv världen och det står jag starkt fast vid. Så ni som e "haters" emot prisonbreak kan köra upp något i ano, för just nu sitter jag och kikar på avsnitt 17 det nyaste som kommit ut och jag tänker fortsätta att titta in i det sista oavsett vad. :D
I LOVE PRISON BREAK ♥

Kommentarer
Postat av: Foki

jag älskar också prison break! :D



// Ha en bra dag ^^

2009-04-23 @ 08:42:15
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0