Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år?

24 ;O


2.Vem var den sista du träffade? 

Mamma


3. Hur lång är du? 

165-166 cm lång


4. Vilken var den senaste film du sett?  

Bride Wars


5. Vem ringde du senast? 

Mamita


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Men bio ikväll! =D ( till mamitâ )


7. Vad är helgens planer? 

Träffa Papi som gästar Sverige for a while & Latinofest i Sthlm? :)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

Skicka sms, men inte då man börjar få kramp i fingarna. Men ogillar samtal ;O beroende på vem så att säga.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

De är skilda.


10. När såg du senast din mamma? 

För några timmar sedan? :)


11. Vilken ögonfärg har du? 

Gröna egentligen melerade blå/gröna


12. När vaknade du idag? 

Ohh, i don't know really? ;S


13. Har du någon gång hittat en katt? 
Njae, det vet jag då inte? Eller det har jag säkert.


14. Vilken är din favoritplats?
Beachen utomlands i stekande sol.


15. Vilken plats föredrar du minst? 

Eskilstuna/Sverige


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 

Hoppas utomlands,(ett måste) förhoppningsvis USA i mitt drömhus med min husband ;D
Beverly hills vore drömmen! 8-)


17. Vad skrämde dig som barn? 

Clownen DET


18. Vem fick dig att skratta senast? 

Caitlin FFS! 8-) hon e en klockren vän.


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? 
Jajamen.


20. Har du stationär eller bärbar dator? 

stationär, vill införskaffa bärbar såndär minigrej ^^


21. Sover du med eller utan kläder på dig? 

beror på vart man sover men inte helt naked.


22. Hur många kuddar har du i sängen?

5 stycken :) älskar min dubbelsäng <3


23. Hur många landskap har du bott i? 

2-3?


24. Har du någon gång spytt på någon?? 

Njae, aldrig på någon 8-)


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor eller strumpor, hatar barfota fötter men t.ex på beachen om sommaren e de givetvis barfota som gäller.


26. Är du social? 

DET KAN MAN SÄGA! ;D eller ?


27. Vilken är din favoritglass/glassar? 

twister, alltså mjauw för den isglassen & mayan mystica & Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie <3


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? 

En miljon? ;O ehrm, jag behöver mer för att kunna Shoppa, flytta utomlands, körkort, köpa hus & spara.


29. Tycker du om kinamat? 

ÄLSKAR DE <3


30. Tycker du om kaffe? 

Ja,älskar kaffe när man är och fikar någonstans.


31. Vad dricker du till frukost? 

Det är olika 8-)


32. Sover du på någon särskild sida? 

Njae, i don't know?


33. Kan du spela poker? 

Absolut.


34. Tycker du om att mysa? 

always.


35. Är du en beroendemänniska?

det kan jag nog vara.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 

javisst.


37. Vill du ha barn? 

Gärna i framtiden.


38. Kan du några andra språk än svenska? 

Javisst! ;D


39. Har du någonsin åkt ambulans? 

erm, i don't know?


40. Föredrar du havet eller en pool? 

HAVET! fuck pool om du har havet framför dig.


41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder,smycken & skor. (Fashion) Men också festligheter & vardagen.

42. Äger du dyra smycken? 

Jo, ett antal :)


43. Har du någon gång testat narkotika? 

har ingen talan här


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? 

macka 8-)


45. Vem är den roligaste människan du känner? 

känner många roliga människor :D

46. Välj ett ärr på din kropp? 

på mina knäskålar efter krock förr i unga år.


47. Vad har du för ringsignal?

crossfire - on fire


48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? 

ja,visst har jag de någonstans i källarern typ ;P


49. Flirtar du mycket? 

Kan hända emellanåt, men mestadels skoj flingar ;D
jag är en flörtig person.


50. Vart togs din profilbild? 

hemma


51. Kan du byta olja på bilen? 

kan om jag vill


52. Har du fått fortkörningsböter? 

nej


53. Vilken var den senaste bok du läste? 

snabba cash, läser aldrig böcker.


54. Läser du dagstidningen? 

sometimes


55. Prenumererar du på någon veckotidning? 

jag gjorde men sade upp det, blev too much ;D


56. Dansar du i bilen? 
Om, man cruisar omkring med musik så JA! :)


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 

Lyssnar sällan på radio. The voice?


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
 

Lista inför balen.


59. När var du i kyrkan senast?
 
på begravning :(


60. Är du nöjd med din kropp?
 

Njae finns mycket att ändra.


61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? 

Jag hoppas jag gör det någongång giftemål e så vackert :)


62. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek?

jag hoppas jag gör det, och om inte imorgon så om några år tack ;D


Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

sv: Tack söta! :) Jag är ganska rädd om mitt hår. Men har så torrt annars och väldigt "frizzgt"!

2009-04-28 @ 17:32:06
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ååh, tack desamma :D



Nejmenprecis, man brukar väl säga så ;D

att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

2009-04-28 @ 17:37:57
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: nech

tja, jah har ny blogg. www.sajit.blogg.se.

Enjoy! :]

2009-04-28 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0