UNDERBARA DAG!

Helluw, kära medmänniskor! :) Hoppas eran dag har varit lika ljuvlig som min ^^ Dagen började att jag vaknade upp bredvid en "BLONDIN" Caitlin Joanna Ruston vill säga en tjej som verkligen e HATER emot blondiner & hennes hår råkade bli lite kaos som ett bombnedslag igår när vi mixtrade & trixade ;P Hon skulle mer än allt annat till "FRISSAN" så hon ringde sin frisör Claudia, vi mötte upp Jessie utanför mitt hem & gick ned till stan där hon fick tid hos frissan för färgning 15.30. Medan Caitlin stylades i håret gick jag & jessie och tog en fika på mac donalds & hade span efter vårjackor.

HÄRLIGT VÄDER + 1:a april blev inte grundlurad jag inte ;) höhö & tur var väl det vill jag lova "april,april din dumma sill" osvosv.. Alla uteserveringar plockades ut & vad får man för feeling då tro? "SPRING FEELING, BIG TIME" i love it ♥
Testade Chinos som ska införskaffas och en sexig liten klänning Grrr.. ;) Gick också och tittade på en balklänning jag testat förut igen & kikade då också på andra, jag e så TAGGAD inför balen så det e sjukt kan jag lova er. Ska bli en UNDERBAR dag ^^ de blir en HUDGEDAY for me, precis som t.ex. studenten blir för er andra. Men jag tar inte den så, you name it.

Caitlin's hår blev iallafall fint (REDHEAD) ;D but i like it alot ^^ Bättre än gul/blond fyhelvete för det. Säger bara till er som e "blonda & blonderar" er jämt hemma själva "take it easy with the colour" Ditt hår kommer inte finnas kvar på skallen när du e 35 barrar. Men vill du bli hårlös & ha peruk så your choise ba en varning ;D

Sitter just nu & skrattar åt patetiska Linda Rosing som valt Hugo 19år från sitt program, han e tammefanimig bara 4 år äldre än hennes egen dotter BARNARO på högnivå kallar jag det. Lite nasty visst? ;O uääk.. Okej, jag diggar Pharrell Williams han e 35 alltså typ 16 år äldre än mig men han e ändå inte i ålder så nära mina föräldrar men när de kommer till den gräns då ens egna barn e lika gammal som ens partner då e det ILLA BIG TIME! Spy färdig blir jag nu efter att ha tryckt lite SPICYNUDLAR ;P höhö, hoooost!

Men alltså har jag haft en underbar dag i solskenet med mina kära vänner hade också min kära adidas-vindjacka då betyder det bara en sak "vårtider" Hoppas alla ni där ute också njutit utav dags ljuset & ha en fortsatt fin natt.
PUSS & KRAM FRÅN MIG

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahahahahahaha asså my goooooooooooooooood scandal day, fyfaaan!!! Tur att håret blev räddat haha !!!

2009-04-02 @ 11:36:09
Postat av: the blogger;

yes, tur att håret ditt blev räddat my angel :)

nu äre snyggve ^^

2009-04-02 @ 14:40:07
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0