VALBORGSMÄSSOAFTON

Är någonting jag alltid firade stort med mina vänner som yngre, fulla småbarn var vi alltid denna dag.
När man tänker tillbaka så tänker man nu att man börjar faktiskt bli gammal for real och det var mycket roligare att dricka då man inte fick dricka än vad det är idag då man får dricka. Krogen kan slänga sig i väggen, hemma fester är alltid roligast ändå. Men nu ska jag inte vara sådan för ikväll ska vi faktiskt ut på Harry's här i stan och det är första gången i år jag går ut på krogen här i stan så invigning för detta "WUHU" or not människorna här i stan e boring. Inte varit ute sen jultiderna så det var ett bra tag sedan så ska bli ganska trevligt ändå har man rätt sällskap kan man inte neka att gå ut faktiskt under en valborgsmässoafton. Liksom att gå att titta på en brasa för inte mig i smaken. Men så att säga smaken är som baken för vissa ;D

Ska börja laga mat snart till mig och min mamma som e ute på vift, jag e ju lite utav en kock emellanåt så att säga 8-) i bring the food! HAHA xD Så är pappa påväg emot Sverige också så ska gå ut och möta han snart. Nicenice! & Imorgon ska jag & Caitlin följa med honom på en grej på RAW typ back in Eskilstuna 80´s music. Då han ska medverka och göra vad vet jag då inte. Längtar också fruktansvärt till lördag då vi ska till Alvik i Stockholm på Latinofest med Bobby och gänget. FAN VAD ROLIGT 8-) då blir det FIESTA BIG TIME kan jag säga er, latinos e galna skapelser precis som jag & Caitlin så vi platsar in finemang ;D

Nej, nu ska jag fixa och dona blir allt klänning too night ;D

CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0