90210 marathon @ caitlin's place

Drog och mötte Caitlin 23:00 tog en promenad så möttes vi halvvägs hemifrån varandra. Käkat Cheese ballz & checkat 2 avnsitt hittils nu inne på ett trejde avnsitt av säsong 3 av oldschool Beverly hills. Så sjukt bra men blir så arg på Kelly & Dylan! Haha, ni som sett 90210 vet varför :O *rawr* angry.



& nyss kom våran kära "lillebror" ursäkta nicknamet jonte ;) Jag ska följa med han till statoil om ett tag hade han tänkt. Då blir de cykelrace mitt i natten haha! Vem vinner tro Jag Vs. Jonte? Jo givetvis cykel ankawan Jontsson 8-) mohaha.
Ska faktiskt hem någon gång under natten också blir inte ännu en natt till at caitlins place. För imorgon när mamma kommer hem blir det emot fröslunda tobak & hämta ut mina skor från deras postshit. ;D wuhu! Så snart kan du se mig skuttandes omkring i lila converse skor ;D

Nej, nu ska jag N-joya Beverly Hills och vilja spotta på tv skärmen pga Kelly stör mig så jävla mycket i säsong 3.
Euww.. Have a good night everybody, Kisses! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

Har du haft en bra kväll då? :)

2009-08-27 @ 01:12:26
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: /Nina

babe! :D vilken typ a typsnitt vill du ha då? =) puss

2009-08-27 @ 03:09:11
URL: http://naijson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0