A wonderful day

De e verkligen rätta ordet om den här dagen. Att få ett underbart mail angående en arbetsintervju nästa vecka till "Drömjobbet som make-up artist" som var rubriken till de jobbet jag sökte. Är aldrig fel e så taggad inför att dra mig emot Storstaden kan jag lova er själar där ute i dimman. För ett år sedan var jag som lim i sthlm den här perioden på året med Cakie-flava vi hade våra äventyr. Ska stanna mellan tis-sön hade jag tänkt eftersom Maria min kära vän bor i kista & ville ha mig dit. Så blir nog la fiesta under onsdagen och helgen kan jag lova ;D vare sig jag får positiv eller negativ mottagning av Make-up artist intervjun.

+ Att man hämtade converse skorna som jag tjatat sönder i de senaste inläggen nu, yes nu e dem mina och dem e underbara & de e förresten bara förnamnet. Höhö.
Sedan drog jag ju mig emot stan som jag berättade i inlägget innan för att möta Caitlin över en fika och det blev nog mer än så. Vi drog oss emot Macdonalds där de blev mat + desserter vill säga glass som josefin bjussade på pga hon jobbade så sött så :) Sedan så träffade man på några av flenskillarna på donken också trevligt det. Vill säga Silles & våra flentjejers dudes ;D hehe.  

And after that blev de emot torget där vi stötte på Mattiz & Sandra och sandras boyfriend snackade plugg & jobb. Sedan bar det av emot Harrys min kära arbetsplats eftersom Emma jobbade som servitris där idag. Jag & Cakie drack en cider & snackade me Emma & lite workers under en timmes tid ungefär. And after that .. Bar det av emot Bishops där vi träffade på Marko en skön latino dude som satt o drack en öl med en arbetskamrat & sedan Martin. Blev bjussade på ÖL & sambucashots de gillas ;D höhö. & det också under en längre tid trevligt värre. & Sedan blev det en snabbsväng emot mig och sedan emot statoil och innan de plockade jag upp Emma på cykeln & nu finally e man at caitlins crib as usual night times. HAHA !

90210 marathon again and that's the shit! ;D
Nu ska jag joina cakie, jonte & emmsi. tjingeling! Btw, Dylan Mckay e ju bara för het så man dregglar ner sig här.



PÖSS!


Kommentarer
Postat av: emma brovin

fan vad nice, hoppas du får de då!!!! :D

2009-08-28 @ 09:02:31
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0