Bloglovin!?

Jag har nämligen precis börjat joina bloglovin som verkar vara inne att ha at the moment nu inom bloggvärlden, så man kan följa andra bloggerskor/bloggares bloggar 8-)
Blev lite mycket "bloggord" nu kände jag ;P Haha! & vet ni vad? Ni kan ju också följa min blogg med bloglovin kika bara in här på länken;
Följ min blogg med bloglovin Om det känns intressant?

Jag som knappt visste att bloglovin fanns, men nu följer jag vissa favoriter genom det som också kan bli spännande :D

Btw, så såg jag också att folk redan följer min blogg genom det. Blev helt PAFF tänkte typ WHAT?! ;D Men glad blev man också såklart eftersom jag trodde min blog var helt i undrevärlden pga mitt bloggstopp nu under Rhodos och efter Rhodos perioden i mitt liv. Förresten mina snygga läsare där ute vad tycker ni om den nya BLOGGDESIGNEN? Visst är den snygg eller vad sägs ;P

Hiss VS. diss? ;) Tell me all about it!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0