Finally in Kista :)

Helluw, blev tåget emot strängnäs 18.00 med Caitlin. Byte i Strängnäs med buss till Södertälje, segt men sen kom man äntligen fram till Sthlm där vi mötte Maria i tunnelbanespärrarna vid centralstationen. Sedan gled vi oss emot Kista :) Lagade pasta & köttfärsås. Sedan drog sig jag o Maria emot 7eleven mötte upp hennes kompis Jasmine & nu e vi tillbaka så sitter jag Caitlin, Jasmine & Maria käkar chips & godis & tittar på någon skit serie på tv. :) Intervjun imorgon e fett me taggad tills dess. wish me good luck som sagt :) PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaa! Jag håller med.



allt är bra med mig med:D

2009-09-01 @ 16:08:10
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0