HARRYS TONIGHT!



Yes, blir att jobba på Harrys i Eskilstuna ikväll som bartender! Wish me good luck my first day ;D
Uppdateringar från Rhodos kommer så fort jag fått bilder från kompisar runtom. Då kommer jag berätta lite smått & gått om hur livet var att jobba utomlands men mesta dels var det sjukt glassigt kan jag lova er. Kan gärna visa er en härlig bild där jag var lite "turist-aktig" en kväll då jag maria & carolina lekte turister alla hade svarta dresses & stråhattar ;D här sponsrar jag alkoholen. Kärlek till Bacardi melon ♥



Vill också tillägna er en skön låt , enjoy ! ;D



Ha en fortsatt trevlig lördag, PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Baby B

Nice att du hitta till min blogg, gillar din blogg med =) ah lätt att vi kommer att ses tror jag, det e ju inte värsta stort endå:P hihi

aa kul att du gillar min blogg, du får fortsätta läsa fin blogg du med har btw.. take care bless =)

2009-08-04 @ 01:54:13
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej!



Ska du inte berätta om Rhodos? Vad gjorde du där? Hade du kul? Vore kul att se lite bilder och höra lite om livet du levde där =)

2010-07-10 @ 02:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0