Hey you! ;)

Hoppas allt e bra med mina readers out there ;D Med mig är det helt OK, bara att man har fetaste ångesten över att man vaknade upp för cirka 2 timmar sedan hatar när man vänt dygnen så att man vaknar när kvällen börjar närma sig & man har missat hela dagen.

Men jag & Emma vaknade iaf upp av att de plingade på caitlins dörr & hon fick besök. Nu sitter jag, caitlin, emma och jonte & checkar 90210. Jag har också fruktansvärt ont i en tand som ilar. Igår drog vi emot statoil eftersom vi skulle ha filmkväll då köpte vi godis osv, helt plötsligt när vi intar den sista filmen som blev Coyote ugly, efter att vi sett Dangerous minds & Remember the titans. Känner jag att en bit e borta från en tand långt bak i munnen som en spricka ungefär. Har en sådan jävla otur med mina tänder fastän jag sköter om dem eftersom det är de vktigaste som finns nästan. Så måste ringa tandläkaren imorgon och dra dit omgående det här e inte skönt vill jag lova.



Btw, så måste jag tacka http://naijson.blogg.se/ kära Nina som hjälpt mig med min blogg design som jag e väldigt nöjd över :) Lite finslipning & byta visningsbild ska ske sedan börjar den nog bli klar. Då jävlar ska jag börja blogga på stort igen, men ska inte lova något men ska iallafall försöka så keep in touch med bloggen kära läsare.

Nu ska nog jag & mitt kära team göra något och äta här hemma hos Caitlin sen måste man nog tänka på refrängen och ta sig hem någon gång. Bloggar senare emot kvällen så cya ;D

Kommentarer
Postat av: sandra forsberg

jag älskar coyote ugly!!

2009-08-25 @ 22:23:35
URL: http://sandyysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0