Hola! ;)

Jag är så glad kom nyss hem efter att hämtat mina schnygga lila converse skor lala! :D Sitter nu här med dem på mig. går omkring me dem i mitt hem måste gå in dem pga dem e stela & nya haha. Eller så är det också så att jag e så kär i dem redan! :)

Fick en sjukt bra NYHET ifrån Stockholm på mail för några timmar sedan. Make-up Artist‏ arbetsintervju 1 September 13:00 AV Hälso Center i Åkersberga.  PERFEKT! :D Iam happy, de skrev också att : Vi tycker att DU är en intressant person. & en massa fakta om vad arbetet gäller osv ofc! ;D Dit ska jag oavsett vad. Mamma tyckte det var nice så hon betalar till och med resan dit, så snäll så! Medans jag ändå anländer Sthlm ska jag passa på att stanna hos Maria i Kista 1-2 dagar & kanske att de blir utgång nästa onsdag eller liknande ;D WUHU so sthlm watch out! äntligen får jag träffa henne saknat henne så mycket, nu var de allt för längesen vi sågs. But next week will i see her again! :D
Nej, nu ska jag faktiskt ta och byta om sen blir det att promenera emot stan eller cykla och träffa Caitlin, ska gå till något fik hade vi tänkt jag måste köpa något att äta något riktigt matrikt inte ätit sen jag åt frukost tidigare imorse typ. So im hungry! Vi hörs nog senare ;D Keep in touch babes! Puss

Kommentarer
Postat av: Steph

Tack for din urgulliga kommentar du lammnade pa min blogg! Jag belv super glad. Laste just det har inlagget... Akersberga minsann! Jag ar fordd i Osterskar (brevid Akersberga...) aah... minnen!



LYCKA TILL PA DIN INTERVIEW! Rock it babe



xo

Steph

2009-08-28 @ 00:26:44
URL: http://watermeloncrusch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0