Läsare ?

Finns det några sådanna kvar på min ouppdaterade blogg, det är frågan? ;P
& om det gör det uppskattar jag det till fullo kan jag lova er :)
Jag har varit en urusel bloggerska på rhodos & sedan jag kom hem där ifrån den15:e juli.
Jag känner att jag har så mycket annat för mig än att uppdatera bloggen om dagarna. Men ber om ursäkt
till er läsare som verkligen brukar följa mitt bloggande om mitt fullspäckade liv & vardag.

Kan skriva lite kortfattat om vad jag gjort på det senaste:
De senaste inlägget var URF NOSTALGI, Ja, så Urf-09 var vi på Jag, Cailtin & Jonte. Vi drog oss dit
inte lika många vänner var med som åren innan men inte gör det mig något bara jag är med i svängarna så är jag glader :D De var hur kul som helst as usual & vädret var på våran sida under hela festivalen förutom en timme då de regnade en av dagarna. Solen sken för Reggaefestivalen i år, de var helt klart underbart. Duscharna var också ett STORT plus att dem fanns i år på campingen 8-) dem joinades skickligt utav mig. Campingen var iofs sämre i år pga den var mycket mindre men de gjorde inte mig något då vi iaf hade förbokat platser. Lärde känna mycket nytt / skönt folk under Urf också som uppskattas till fullo som man har still connection med idag via msn/facebook :D . Såg också kända artister som Alpha Blondy, Ky-Mani Marley, Busy Signal, Ziggi, Don Carlos, Collie Buddz, Lutan fyah medflera. "ZIGGI" från holland & inte Ziggy Marley som många tror, som är en utav mina största idoler efter Pharrell Williams tog jag till och med i handen under hans konsert :D då man stod längst fram så fick jag chansen! WONDERFUL :D De var ett härligt ögonblick kan jag lova. Alla artister gjorde grymt bra ifrån sig så URF-09 var ett helt lyckat år & längtar nu fruktansvärt mycket tills URF - 2010 då det också är 10-års jubileum! Kan bara tänka nu hur många grymma artister de kommer bokas in. SHIT män SHIT! ;P

Ja, Ziggi är fruktansvärt snygg tycker jag men han var dels mindre i verkligheten än vad jag trodde han skulle vara.
Kärlek för honom och Uppsala Reggaefestivalen iaf ♥



Efter Reggaefestivalen blev det att vara ledig en dag för att chilla och vila upp sig. Sedan på tisdagen började jag arbeta under Eskilstunas festival som arrangeras varje år. Drakbåtsfestivalen eller Å-Festen som det kallas nu förtiden. På Harrys där jag börjat ströarbetat som bartender & faktiskt trivs med väldigt mycket då jag tycker det är kul att latjja bakom baren. :) Så blev några dagars slit under Å-festen kan jag lova & mycket folk som var fulla runt om kring sig men gick himla bra trots all sjuk stress och det är jag glad över.

Har också umgåtts med mina kära vänner sjukt mycket sedan jag kom hem från URF det uppskattar jag till max! :)
Igår t.ex gick jag Emma & Caitlin emot stan efter att ha träffat några av våra killkompisar. Där vi gick förbi Rebeccas pappas restaurang FAME, där satt pauline & rebecca stod bakom disken :) Var hur trevligt som helst att träffa dem, satt där ett tag snackade gojja & emma och jag spelade på maskinerna. Sedan blev det att bli upplockade utav Mattiz & Sandra & vi drog oss emot Mac Donalds E18 här i Eskilstuna som faktiskt har öppet 24/7 nu för att käka. Där vi också planla att vi ska emot Oslo nästa vecka lämna Cv osv ett gäng tjejer & sedan se om vi får något jobb & lägenhet och isåfall ev flytta dit ett tag för arbete. Hur kul kan inte det bli dra iväg kanske under några månader till DYRA norge med tjejerna jobba/leva loppan? ;D Vi får se hur det blir med den saken men iväg ska vi tack vare Mathilda <3


Nej, nu har jag faktiskt skrivit en hel del tänkte också berätta att jag ska berätta om MY LIFE IN RHODES med bilder & allt möjligt när min blogg desing blivit fixad av Nina, som den ska bli i dagarna så keep in touch with my blogg , så lovar jag att börja uppdatera bloggen på STORT då designen e klar ;) PUSS ! ♥


Kommentarer
Postat av: claudio

ziggi va målet o ky many i år faktiskt.!!!

ja hade aldrig hört han förens han gjorde need to tell you this då ja först hörde den förra året o blev kär i låten. för de va min låt. sen får ja veta att han va här i år. de va madness kärlek

2009-08-24 @ 17:31:12
URL: http://ieatsoulcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0