ohhh seg start på dagen men ändå hektisk i sig..

Vaknade upp vid 8 av att Jonte plingade sönder sig själv på Caitlin's dörr efter många om och men gick Emma och öppnade. Jonte skulle nämligen cykla me mig till min tandläkartid så jag skulle slippa cykla själv på morgonkvisten. De hade vi deal om det var därför jag sov hos Caitlin haha vadå "DIVA" follow me like my bodyguard then.

Han gick ned till sig igen & sa att jag skulle höra av mig när vi skulle bege oss av emot tandvården. Såklart så dum som man är somnar man om AS USUAL & Jonte sa t.o.m "somna inte om" & eftersom jag e stans största slacker så gör man det ändå. Vaknade upp 9.10 & hade tid 9:15 kan ni fatta den paniken?  Den e grov :O Okey, Caitlin bor cirka 5minuter ifrån med cykel men ändå själva grejen att bara hoppa upp ur sängen klä på sig, borsta tänderna och sen dra. (e stressobjekt - ab) De ringde till och med ifrån tandläkaren då jag hade tandborsten i munnen en surkärring som inte lät glad körde en fuling och sade "jag e påväg" Sprang ut emot cykeln och cyklade emot kliniken. I samma veva som allt hade Jonte också skickat sms om "Kan du cykla själv" så söt så :) & givetvis kunde jag det, cyklade snabbare än någonsin kan jag nog tro.

Väl framme hos tandläkaren var surkärringen ännu surare i receptionen & sa att jag kanske hade missat tiden att dem inte kunde ta mig. Men då kom en kvinna som sade följ med här. Så fick vård ändå de slipade på min tand så min krossade tand e hel igen :D SO IAM HAPPY NOW!

Hm, ska se film nu eftersom jag inte kommer kunna somna om nu. Ikväll blir det att jobba på Harrys & så kommer flenstjejerna hur kul som helst! Ser framemot kvällen faktiskt, trots arbete. Take Care ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

Vad händer idag då? :)

2009-08-28 @ 11:55:46
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0