Photoshoot

In the early morning vill säga för en kvart sedan cirka, kom mammsen in i mitt rum & babblade om allt mellan himmel & jord. Helt plötsligt hojjtade jag till "mamma kom in hit, jag ska ta en bild på dig till bloggen!" Mammsen kommer in snabbare än jag har sagt det & hon e inte direkt någon linslus annars i vanliga fall vill säga. Men hon verkade glad. Ställer sig framför Bobban & posar glatt ;D Klickade 4-5 bilder men den här blev bara för söt! My mum is the best, big love for her ♥ Precis som Silvia säger : Din mamma är söt. & det är hon allt :) Btw, så går hon o säger till sin kille nu at the moment att "Netteh har tagit bild på mig när jag har halvskitit hår" sää, vadå skön? Ja, för er som inte vet så e Netteh en utav mina 100 nickname som jag blivit kallad sen barnsben pga mina hundra femtio-elva-namn den ni (ett kärt barn har många namn).



Nej, nu stack mammsen & hennes dude emot stan. Nu ska jag äta frukost 8-) Ett under att jag e uppe nu eftersom jag la mig cirka 6.30 i morse. Btw så fick jag tandläkar tid tills imorgon det e jag glad över då får min tand fixas, shall be nice! Oh, förresten blir att hämta de lila converse skorna snart WUHU! ;D
HAVE A NICE DAY OUT THERE, puss


Kommentarer
Postat av: Marina

Hehe nejdå det är lugnt, självklart så läser jag!:D

2009-08-27 @ 16:11:53
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0