Shululu lilla lady! ;)

Kör alla under samma nickname "lady" idag oavsett om du e flicka eller pojke, man eller kvinna :) Hoppas allt e bra med er där ute, med mig är det galant kan jag lova er. Nina hjälper ju mig att designa bloggen & snart är den klar så kan det bli bättre? :D Bugar & Bockar så mycket till dig Nina!

Är hemma hos min bästa vän Caitlin "Cakie Flava" namnet som man ofta har hört och kommer höra i min blogg mycket hädan efter 8-) Eftersom vi nästan brukar umgås 24/7 - Flippmode ;D Hennes morföräldrar är här atm, så söta så! Hennes kära morfar Kurt som han heter gav mig hemma gjord körsbärssaft pga jag älskade hans hemmagjorda rödvinbärssaft. Så gulligt av han den ska jag ta hem och N-jooya ;D

Snart kommer Ulrika Caitlins mamma då blir de att åka emot ett postuttag där Caitlin ska hämta ut säsong 3 utav the oldschool 90210 som hon så mycket längtat efter. Då ska jag passa på att ta snålskjuts hem också trots att jag har min cykel här men den skippar jag och lämnar kvar. Inte varit hemma på två dagar så känner att det är dags nu, kan ju inte bosätta mig här måste faktiskt ta itu med viktiga ting i mitt liv. T.ex tandläkaren jag berättade om i ett tidigare inlägg det e mycket viktigt har ju en krossad tand bak i munnen som inte är så himla skönt. Måste fixas omågende haha ;D

Btw, så e jag glad och uppskattar till fullo ni som följer min blogg igen. Statistiken börjar höjas & det är jag sjukt glad över 8-) Är inte direkt någon Kenza eller Blondinbella men diggar att ni keep in touch ;)
Nu ska jag stoppa inlägget här så hörs vi senare Take Care, Cutiepies! PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: /Nina

haha, jag tycker jag ser lite crazy ut i blont :P ..

Ska fixa i bloggen din med en gång =) PUSS <3

2009-08-26 @ 15:41:12
URL: http://naijson.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej, följa varandra via bloglovin? =)

2009-08-26 @ 17:09:52
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0