Skön helg hittils!

Igår vid 19.45 tiden mötte jag Jonte på stan i spöregnet, drog med han på att gå omkring med biljetter för Olearys. Mellan 20-21.30. Efter de trodde jag att jag inte skulle jobba på Harrys i baren & bara som biljett utdelare men när jag nästan var hemma för att man planerat om kvällen så ringer Micke när jag & Jonte cyklar. Säger : Vi är en för lite i baren idag, kan du jobba ikväll? & snäll som jag är sade jag ofc yes! Men det e cash man får tänka positivt ;) Hade kul i baren!

Anna P, Anna O, Sanne & Caitlin kom förbi drack drinkar & shottade! 8-) Grymt kul när ens vänner e ute samtidigt det gör liksom kvällen desto roligare, de förstår ni va ;) Men Bartender yrket e grymt så ni som tänkt på att bli bartender bli det, men aldrig på heltid. Det tar på kroppen i promise.

Efter jag jobbat gick jag & mötte upp girlen som var och åt på phoenix. Sedan tog vi svart taxi hem 8-)
Flenstjejerna som hos mig. Vaknade sedan upp idag runt 12 tiden & drog oss emot stan tittade på kläder åt på spicy hot <3 & sedan emot tuna park. Därifrån tillbaka till stan för att se Bobbys & Mayra's sambagrupp dansa & de e hur grymma som helst.

Fick sedan skjuts hem & brudarna drog tillbaka till flen. Har sjukt ont i mina fötter av mina nya converse skor kan jag lova fastän jag älskar dem skarpt så har dem gett mig feta skoskaven i hälarna but whatever it doesn't matter.

Jobb ikväll 22-03 i think på Harrys, kanske ses där ;)
TAKE CARE! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0