Sleepmode vs. Stockholm

Helluw, gott folk jag kan då lova att jag e en riktig sömntuta när det väl gäller att sova :) Vaknade upp för en timme sedan cirka av att mamma ville sponsra mig med pengar till sthlm & hade köpt hem kyckling & baguetter o en massa. :) Som jag nyss käkat utav. Caitlin hade ringt mig cirka 12 gånger också utan att jag hört & svarat för sover jag som sagt så SOVER jag! :P Nu blir det snart duschen eftersom det blir att promenera emot tågstationen 17.30 någon gång :) måste hinna fixish lite också! Packa osv :) Längtar tills 13.00 imorgon då blir de arbetsintervju i Åkersberga en bit bort om Sthlm. Som Make-up artist, då man e sin egna chef & bestämmer sina egna arbetstider. Alltså jobbet låter som något för mig just nu. Så låter de bra väl på plats imorgon måste jag bara få det :D haha! Wish me good luck my readers. Take Care and keep in touch! KISSES

Kommentarer
Postat av: Marina

Hehe tacktack!:D Allt bra?

2009-08-31 @ 16:10:54
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0