Söndag & snart en ny vecka med nya tag.

Heeey Bloggen! Hoppas allt e bra med er med människor där ute efter en helg som denna. Själv e jag sjukt trött idag efter att ha jobbat fre-lör. Igår var det en galen kväll på Harrys inte trodde man att lördagen skulle bli så hektisk men då hade jag allt fel. Hade någonting att göra i baren hela tiden, så han aldrig själv dricka eller andas åtminstone. Var bara ny beställning efter ny beställning hela tiden. Men kul med högt tempo också det e så man lär sig stresshantering ;)

Träffade på många man kände så det var hur kul som helst. :) 2 tjejer som var på rhodos och jobbade också som bobby hade tagit hit. Hur kul som helst att se dem i Sverige också & i lilla Eskilstuna till och med. Var en massa att städa efter stängning kl 2 kan jag lova det var helt GRISIGT över hela harrys. Så tog sitt lilla tag. Mitt uppe i allt när vi nästan var klara skickde flenskillarna sms, de var utanför gick ut & hälsade givetvis 8-) Synd att dem inte hann till harrys igår de hade ju gjort kvällen lite bättre åtminstone! :) menmen..



Fick sedan gå hemmåt runt 4.30 tiden. Gick emot min cykel som stod på torget där kom en stissig tjack pundare & började snacka massa bullar med mig. Gick med mig en bit tills jag sa: NEJ NU SKA JAG HEMMÅT! Som tur var så ryckte han inte min handväska ;P han ville nog gott och väl göra det tror jag allt. Nog om gårdagen.

Btw, så finns det människor som kör sådan äcklig stil att man bara vill spotta dem i ansiktet. HAHA xD känn dig träffad ;) du vet vem du e.

Nej, nu ska jag chilla med livet kanske blir någon filmtittning & senare emot Caitlin om jag pallar som jag inte tror att jag gör pga jag e sjukt seg idag, men time will tell. Sedan blir det att åka till Sthlm emot Maria redan imorgon så slipper jag stressa med tåg under tisdagen då jag ska på Make-up artist intervjun. Men jag e taggad ska bli intressant! 8-)  PUSS PÅ ER! ♥


Kommentarer
Postat av: cissi

haahahaha spotta? du ska skjuta den personen i huvudet! ;) har jag inte lärt dig det? ;)

2009-08-30 @ 23:04:27
URL: http://cobrabarashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0