The last update for today.

Im so tired today it have been a long work weekend at Harrys. Idag har jag bara latat mig hela dagen inte ens setat min fot utanför dörren då e det fan nästintill illa. Såg tidigare ikväll på filmen Walled in med Mischa Barton som huvud roll inte den bästa film jag sett den var hur skum som helst men dög att luta sig tillbaka till en söndag som den här åtminstone. Nej, nu ska jag emot sängen där jag ska se en yttligare film innan jag ska sova :) Imorgon är det måndag lydande: Ny vecka nya tag. & det e det verkligen har en arbetsintervju att se fram emot tills tisdag. & imorgon blir de estocholmo here i come to stay for a while. Sov så gott mina kära läsare & keep in touch <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0